اخبار فناوری

آیفون 15 و 15 پلاس اپل با شیشه مات در پنل پشتی و رنگ فیروزه ای جدید معرفی خواهند شد.

طبق آخرین اطلاعات منتشر شده توسط افشاگری که هفته گذشته در Weibo او دقیقاً پیش‌بینی کرد که مدل‌های آیفون 14 به زودی به رنگ زرد عرضه می‌شوند، در حالی که آیفون 15 و آیفون 15 پلاس استاندارد مانند مدل‌های پرو دارای پشت شیشه‌ای مات خواهند بود. همچنین انتظار می رود رنگ سال برای این گوشی ها آبی فیروزه ای باشد.

شیشه مات برای آیفون 15 و 15 پلاس اپل

با شیشه مات، آیفون 15 و آیفون 15 پلاس بیشتر شبیه مدل های پرو خواهند بود. با این حال، تنها مدل‌های آیفون 15 پرو دارای قاب تیتانیومی جدید و حاشیه‌های نازک‌تر در اطراف صفحه‌نمایش خواهند بود، در حالی که مدل‌های استاندارد همچنان فریم آلومینیومی و همان اندازه قاب مدل‌های قبلی را خواهند داشت.

پنل شیشه ای پشت آیفون 14 و آیفون 14 پلاس برای اولین بار پس از آیفون 4 اس رسما قابل جدا شدن است و تعمیرات داخلی را آسان تر می کند. تغییر استفاده از شیشه مات در این تلفن ها بعید است که بر این جنبه از طراحی آنها تأثیر بگذارد.

معمولاً ویژگی‌ها و عناصر طراحی که در اصل منحصر به مدل‌های Pro هستند، در طول سال‌ها به مدل‌های پایین‌تر آیفون اضافه می‌شوند. به عنوان مثال، نمایشگرهای OLED تنها در مدل های پرو تا آیفون 12 در دسترس بودند، در حالی که انتظار می رود Dynamic Island در سال جاری به کل سری آیفون 15 گسترش یابد.

شیشه مات برای آیفون 15 و 15 پلاس اپل

شیشه مات برای آیفون 15 و 15 پلاس اپل

همچنین گفته می شود که رنگ جدید مدل های استاندارد آیفون 15 اپل آبی فیروزه ای خواهد بود و اپل همچنان از رنگ های روشن در آیفون 15 و رنگ های تیره تر در مدل های آیفون 15 پرو استفاده خواهد کرد.

در حالی که منبع شایعه نشان داد که آیفون 14 در رنگ زرد عرضه می شود، آنها سابقه طولانی مدت ثابتی ندارند، بنابراین هیچ تضمینی وجود ندارد که آخرین اطلاعات صحیح باشد.

طبق معمول، اپل قرار است در ماه سپتامبر از سری آیفون 15 خود رونمایی کند.

نظر شما در مورد شیشه مات اپل آیفون 15 و آیفون 15 پلاس چیست؟

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا